Inga byxor

Jag har inga byxor. Nu menar jag inte att jag inte har några snygga utan jag har INGA hela. (Nåja, inga som passar iaf) Inga jeans, inga mysbrallor, inga leggings. Jag har inga byxor! Jag tänkte jag skulle hitta ett par stycken på Gekås Ullared men icke sa nicke, hittade inte ett enda par. Jag förbrukar vansinnigt mycket byxor, det har jag gjort så länge jag kan minnas och enligt mamma har jag gjort det sedan jag började gå. Jag förbrukar byxor som andra förbrukar.... strumpor smörpaket? Under mina smala år la jag vansinniga pengar på ett enda par byxor, och hade bara märkesjeans men visst sjutton gick dom sönder lika fort så nu vägrar jag lägga många hundra på ETT par jeans.

Jag har inget behov av en hel garderob full av byxor men ett par är nog bra att skaffa sig. Nu har dte gått så långt att jag inte ens har byxor hela nog att gå och köpa mig ett par byxor, för jag menar, jag kan ju inte gå på stan och kolla i affärer med trasiga brallor haha.

För tillfället hatar jag att köpa kläder, trivs inte alls med det och nu har vi spenderat så mycket pengar att alla penngar som finns nu borde sparas till kretaresan men jag inser nu att jag tror nog jag måste gå och köpa mig ett par jeans så man ser lite anständig ut. Får nog bli en tripp till Allum men det är så himla tråkigt att gå själv. Vill någon följa med?

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackare! haha.. jag vill gärna med och shoppa byxor till dig, jag kan vara smakråd och byxletare!! Hittade du något idag?

2011-02-15 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0