Hårtorken, bästa uppfinningen?

Nu är jag allt grymt trött på att vara sjuk. Nu är jag tillräckligt frisk för att bli uttråkad men fortfarande sjuk nog att inte orka göra något. Nu väntar jag på att bli frisk.

När jag var som sjukast spelade det ingen roll att jag hade 8 filtar, 2 täcken och tjocktröja på mig. Jag frös ändå. Vi tog in 2 konvektor-element i sovrummet som gick glödheta men jag frös fortfarande. Då kom Eddie på en fantastisk uppfinning, det var det bästa på länge. HÅRTORKEN! Den gick på högsta värmen under täcket och jösses vad skönt det var. Man blev varm i hela kroppen och smärtorna nästan försvann, det var så underbart. Han är riktigt påhittig, han :D

Men med inte bara en utan 2 st konvektorelement som eldade för fulla muggar, en hårtork som blåste halva nätterna och tv:n som vart på i princip dygnet runt ser jag inte direkt fram emot nästa månads elräkning haha. Men guuuud var skönt det var att vara varm :) 

Kommentarer
Postat av: Anna o William

vetekudde?

2011-02-01 @ 18:25:52
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0