Han kan sitta

Min lilla skrutt kan nu sitta ensam... nåja, visst är det lite ostadigt och ibland ramlar han fortfarande åt sidan och längre stunder går absolut inte och varje gång jag har sprungit och tagit fram kameran så har han ramlat åt sidan eller lagt sig ner på mage så tyvärr finns ingen bild ännu, men sitta kan han allt. Stora killen!



Nu har precis Neos farmor och farfar vart här på ett besök. Det är alltid himla trevligt att ha dom här (dock alldeles för sällan) men tyvärr blir det alltid så kort varsel att det sällan blir varken middag eller något bakat för dom. Bättre lycka nästa gång säger jag då. Att komma hem till dom är ganska komplicerat och därför blir det inte så ofta men jag hoppas att vi kommer dit i helgen någonting iaf.



Det finaste mor har sätter hon på bordet.. eh skåpet? Bilden är inte ett dugg arrangerad.. alls.. över huvud taget. Han hoppade upp på skåpet, satte sig och skrattar alldeles själv, så det så! ;)


Kommentarer
Postat av: TinA

haha humor ;) han är så söt :)

2011-02-06 @ 19:09:51
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Myzan

Visst är det kul när det börjar hända saker, små framsteg och grejer de klarar av mer och mer? :) Jätte kul! :)

2011-02-07 @ 10:53:26
Postat av: Madde

Hihi lilla fisen så stor och duktig!!

2011-02-07 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0