Fantastiska Fredag

Åter igen är det fredag. Underbara fredag. Tänk om det alltid kunde vara fredag? Nä, det skulle ju inte vara samma sak. Ikväll blir det restaurang med ett par vänner vilket ska bli väldigt kul att snacka skit ett tag :)




Det har helt klart vart en rolig vecka (och än är den ju inte slut). I tisdags var vi ute hos min kusin och hade väldigt trevligt ihop. På kvällen åkte jag till Allum för jag har total byxkris. Trots 4 timmar på Allum hann jag inte gå in i en enda affär. Jag träffade på folk jag kände i varenda hörn och det var så himla kul. Jag hann träffa Jenny och Tobias utanför parkeringen, Madde och Cissi när vi åt på paprika, Familjen Andersson med granne utanför Di Moda och slutligen Susanne och Minna som satt och fikade på caféet så där stannade vi till vi blev ustlängda. Det betyder alltså att jag fortfarande har byxkris..

I onsdags var vi och avnjöt en fantastisk lunch hos Josephine och hennes son Devin. Förutom det vansinniga avståndet (trots att vi bor i samma stad) var det supertrevligt. För en gång skull tog jag visserligen bilen och restiden förkortades med över en timma. På kvällen var det IKEA som gällde, men det har vart lite mycket på sista tiden så det var inte alls intressant att gå där. Samma möbler och samma krimskrams och vi kom hem med endast värmeljus (för det kan man aldrig få för mycket av) Nä, det blir nog inget mer IKEA på ett tag :)

Igår var vi ute till sena kvällen, kom hem vid 11 och vi såg att priserna på Apollo hade höjts på bara en dag (och dagen innan det, och dagen innan det) så Eddie blev helt galen och sa att vi inte kan vänta en enda dag till med att beställa eftersom det redan gått över vår smärtgräns när det gäller priset. Efter ett bråk om att jag tycker han ska sova medans han tycker att det inte spelar någon roll eftersom det "ändå är fredag imon" så tryckte jag på BOKA-knappen. Oj oj oj en sådan ångest. Jag hatar att bestämma mig bara så och vill gärna ha lång betänketid på allt jag gör som kostar pengar men nu är det iaf gjort och det känns FANTASTISKT!!!! Jag är himla glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0