Neo fyller en vecka idag!

Äntligen Äntligen Äntligen har han kommit ut, lillprinsen! Det är så underbart. Han kom den 13 september kl 15.25 på östra sjukhuset i Göteborg. Han ville inte komma ut den vanliga vägen så det blev akut kejsarsnitt efter 30+ timmar med värkar. Förlossningsberättelse håller på att skrivas så den kommer snart här på bloggen också :D

Dessa 7 dagar har jag tagit mer bilder än jag gjort i hela mitt liv (nåja nästan iaf), det är säkert 500 bilder på det lilla underverket så det kommer snart en bildbomb med en massa fina bilder =)

Just nu ligger han i min famn och halvsover/halvmyser, helt och hållet underbart och han är fantastisk. När han är ledsen blir man ledsen i hela hjärtat och tycker så synd om honom att man inte kan trösta honom, lillstackaren. Eddie har också varit helt fantastisk som nybliven pappa, inte för att jag trodde något annat men han är också underbar! Vi är SÅ trötta, har inte sovit mycket sen busen kom till världen. Han är precis som i magen: Vaken på natten och sover på dagen. Lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig, jag glömmer av ALLTING och man är ständigt illamående men vem bryr sig? Han är värd allting :)

Det är så kul med alla gratulationer! Jag har helt fantastisk släkt och vänner som har gett underbara presenter och står ut med allt oavnstående (ostädad lägenhet m.m. men ärligt talat så bryr jag mig inte ett dugg om städning nu)


Hoppas allt är bra med er alla där ute och att ni har överseende med att jag glömmer av allting! Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Han är underbar!!

Jag och Cissi har skaffat en blogg ihop :D

hihihihi

2010-09-20 @ 18:35:54
URL: http://wiisling.blogg.se/
Postat av: sofie

ÅÅÅhhh Grattis igen!! han e så underbar och imån får jag som faster äran att mysa med underbara killen igen, livt e underbart å passa på att skyll på honom nu då han inte förstår ang. glömska å städning hahah ni har inte tid å städa å e så trötta så ni inte kommer ihåg något, allt pga, ett underverk, toppen! det kan jag helt klart leva med, kramkram

2010-09-20 @ 20:52:47
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: TinA

Jag tycker det är så härligt att höra om dig o Eddie :D att ni är så glada o att Neo betyder allting för er :)



Ska skynda mig o hälsa på er snart också :D

2010-09-20 @ 22:33:45
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Zandra

Så underbart :) Va kul att ni mår bra och allr är som det ska förutom städningen ;) Men den får vänta tills man har tid. Ser framemot att se bilder på den lilla :) Synd jag bor å långt bort annars hade jag kommit förbi någon dag.



Kram på dej, hälsa Neo och Eddie :)

2010-09-21 @ 11:39:08
URL: http://zandry.blogg.se/
Postat av: Stina

ooh va mysigt:D man bara ler när man läser det du skriver:D jag önska er all lycka:D

2010-09-21 @ 22:53:02
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0