GRATTIS ÄLSKLING!!!

Idag fyller Eddie år. Grattis grattis grattis! Ett steg närmare gubbe har du blivit nu älskling :D


För mig är födelsedagar superviktigt! En sån här dag borde vara fyllt med kakor, godis och ja-må-han-leva-sånger men så är det inte. Jag har SÅÅ dåligt samvete för allting trots att det är Eddie själv som ville skjuta på kalas (för kalas blir det naturligtvis men om ett par veckor istället). Men jag har fortfarande dåligt samvete för allt! För att han inte blev sjungen för i morse med frukost på sängen (sa att han hellre ville sova lite längre och äta frukost på jobbet), för att han inte fått någon fin present (Men den får han allt ikväll innan vi ska somna istället), för att han måste jobba (men hoppas han får tårta på jobbet), för att vi inte ska ha kalas (men det ska vi ju, även om det blir lite framskjutet).

Har också dåligt samvete för en massa annat som tex att hans son inte kommit än (men han kommer ju också, bara lite sent han med haha), att det inte är direkt städat hemma (men eddie blir iofs sur när jag städar i dagsläget också så då kan jag ju inte göra så mycket åt det hehe) och att Eddies föräldrar kommer idag och grattar honom och DOM får ta med EGEN fika, så oerhört elakt (Men jag sa att jag gärna kunde baka bröd om eddie kunde köpa ingridienser och ta in och ut ur ugnen men det ville han inte heller utan sa att ingen skulle komma idag och att det är bättre att skjuta på allt som heter kalas.)

Jaja, vad ska man göra? Det är hans val att skjuta på kalaset ett tag och ha ett riktigt fint kalas senare, så då får jag (och alla andra) godta det hahaha. Känns skönt att hans föräldrar kommer idag ändå (även om det inte känns direkt roligt att dom tar med sig fika själv :S)

Hoppas att han får en bra födelsedag ändå! Annars får vi låtsas att han firar sin födelsedag en annan dag med frukost på sängen, härlig sång från min sköna stämma, kalas med en massa gott och onyttigt och presenter :D

Kommentarer
Postat av: TinA

Graa-haa-haaaatulerar till Eddieboy!



Eddie har tydligen inte lust att vara ett födelsedagsbarn idag, men det kommer kanske när andan faller på :) hoppas ni får trevligt ändå!

2010-09-07 @ 17:47:16
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Zandra

Haha, vilken envis gubbe ;) Du får hälsa grattis till han. Hur mår du? Går allting bra?



Kram

2010-09-08 @ 09:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0