Kort uppdatering i bilder

I onsdags var vi på fika hos Sofie. På plats var även Mia och Malte. Det var kanontrevligt med mycket god kladdkaka. Sofie är grym på kladdkaka. Bara ett problem... Hon gör det alldeles för sällan


Ett riktigt släktfoto. Här har vi Neo med hans faster Sofie och kusin William :)


Neo ligger och kollar på Malte


William tycker Neo är intressant :)


Igår tog vi en sväng hem till min mormor, Neos gammelmormor och blev bjuden på risgrynspudding och hembakta bullar. Mums mums!

Ligger i gammelmormors knä och fäktas och sparkas. Han är inte stilla en endaste sekund. Förutom när han sover... ibland haha. En mycket rörlig grabb är han, vår älskling!


Och usch vad jobbigt det är så efter ett ordentligt träningspass hemma hos gammelmormor är det alls dags att ta en tupplur :)


Jag vet inte vad det är han ser men med dom uppspärrade ögonen måste det vara något väldigt intressant ;)


Världens finaste! Superfin bild. Så kul när ett leende kommer för det är så sällan ännu (om man inte räknar magknip-grimaserna haha) synd bara att det är så dålig skärpa..


Nu blir det räkor :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Så söt han e!!! å fina bilder, jag ser inte alls spänd ut när jag håller båda hahah sedan gjorde du mig mycket sugen på räkor å kladdkaka, hhmmm kram!

2010-10-17 @ 19:39:11
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Madde

Han är så fin!! Saknar er!!!

2010-10-23 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0