Något riktigt roligt...

Jag ser verkligen fram emot att göra något riktigt roligt. 99% av alla saker man gör är trevliga, mysiga, roliga eller allmänt sköna (när man träffar kompisar, äter middag, fikar och hittar på aktiviteter) men det är sällan dom är så vansinnigt roliga att man kommer ihåg det länge efteråt med ett leende på läpparna och tänker att "det där var en bra dag". Nu var det längesen jag kände så och tycker allt det är dags igen. Dra ihop ett par kompisar och göra något riktigt roligt...

Vad är det då? Hm jag vet inte, och behöver eran hjälp. Något jag aldrig gjort innan skulle vara riktigt skoj. Det skulle vara kul att.. tja, kanske hoppa fallskärm, ta en tangokurs, 5-kamp på gökboet, köra på en rallybana, bada med delfiner (kan man förresten göra det i sverige?) eller något annat skoj.. vad säger ni? Vad kan man göra som är annorlunda, roligt och något man inte gör varje dag?


Kommentarer
Postat av: TinA

boda borg! :D bada med delfiner vet jag inte, men det kanske går på typ kolmården? =) hoppa fallskärm kommer jag däremot aldrig göra, för det skulle innebära ett antal hjärtinfarkter för mig på vägen upp med planet och på vägen ner med fallskärmen. :D så jag hoppas att du hittar andra frivilliga till just det i alla fall ;)

2010-11-03 @ 12:59:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Zandra

Aha, du satte verkligen fingret på det, har aldrig tänkt på det förut, men det händer mer och mer sällan att man gör något vansinnigt roligt.. men vettu vad jag tror, jag tror man ska börja tänka lite mer barnsligt, släppa på sina hämmningar lite mer. Vänta bara tills snön kommer, då kan man ha mycket kul :O)

2010-11-03 @ 19:07:29
URL: http://zandry.blogg.se/
Postat av: sofie

gökboet och jag e på!!!!!! hahaha

2010-11-03 @ 20:00:43
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0