Oj oj oj vad massa gott

Ja, verkligen! Igår var det revbensspjäll och grillad kyckling hemma hos Cissi, mums mums.

I morse när jag vaknade var det nygräddade våfflor som Eddie hade gjort. Jösses vilken lyx! Jag är mer än pannkaksmänniska men när det blir framdukat på morgonen så spelar det inte någon som helst roll haha. Han hade också gjort en mega-latte som vi skulle dela på men den fick han ta själv då jag slutat dricka kaffe (iaf tillfälligt :D) Fruktansvärt mysigt var det iaf. (Men man får inte säga fruktansvärt och mysigt i samma mening, va? haha)



Efter frukost blev det mer rivning av sovrumsväggen som ska tapetseras imon, det ska bli så skoj! Sen blev det av till stan och väl där så mötte vi L**** och tog en baguette från baguetten. Det är verkligen ett underskattat ställe, jag älskar det. Visst, det är trångt och kallt men billigt som sjutton och så himla gott! Anledningen till att det är så billigt är ju just att det är en lagerlokal. Man kan ju alltid ta med den ut och sitta i solen :D

Självklart tar inte godsakerna slut där utan jag blev bjuden på en megagod kladdkaka på ett café jag aldrig vart på innan: Ängla café. Kanoncafé mysmässigt men akustiken var det värsta jag nånsin vart med om och det var lite dyrt. Så både positivt och negativt där haha

 

Med tanke på mina middagsplaner ikväll blir nog den här dagen den godaste men mest onyttiga än så länge på detta år (för jösses, middagen blir inte nyttig) men såna dagar får man ha ibland också. För att kompensera all god mat idag tänkte vi promenera hem från stan. Efter en timme hade vi bara kommit till bellevue och gav upp hahaha. Det blev spårvagnen hem och vi lovade varandra att gå från stan imon igen. Jaja, vi får väl se hur långt vi kommer men målet är att ta oss hem iaf haha.

 

Har ni haft en lika onyttig dag som mig?


Kommentarer
Postat av: TinA

Mmm, vad gott det lät! :D jag funderar skarpt på att låna eddie varje helgmorgnar :D



helgen blev inte så onyttig, dock inte så hälsosam. knappt ätit och när jag väl gjort det, har det mest varit macka.. :)

2010-03-21 @ 09:41:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0