Fallskärmshoppning

Jag vill, jag vill jag vill!!

I flera år (säkert 10) så har jag längtat efter att få hoppa fallskärm. Nu blir det bara värre och värre och nu gör det ont i hela kroppen för jag SÅ gärna vill hoppa. Varför man kan önska mer än (nästan) allt annat att slänga sig ut från ett rangligt flygplan på 4000 m höjd kanske låter konstigt men det är bara en sån sak man ska göra i livet tycker jag haha. Jag menar, kolla bara:

Åh, det är så spännande så jag nästan spricker! När jag säger det så frågar majoriteten om jag inte är höjdrädd. Jo, jag är fruktansvärt höjdrädd, fler än dom flesta men det sk*ter jag i hahaha. Jag kommer säkert både gråta, skaka och må illa innan men det går ju över när man väl hoppar hoppas jag

Jag hade bestämt (och bokat tid) till i sommar, den 29 juli för att vara exakt, men av diverse anledningar får jag hoppa över det, men jag ska börja spara redan nu till nästa sommar. Så, nu till frågan! Vilka är med mig? Vilka vill hoppa samtidigt? Jag vill gärna hoppa med nån jag känner, så kom igen nu och häng med! Så länge du klarar av att jag kommer vara jätterädd och gråta så är det lugnt haha. Jag tänkte hoppa från vårgårda eftersom säve inte längre har fallskärmshoppningar, men jag är öppen för förslag. 2800 kr kostar det. Visst är det dyrt men jag hade nog ändå betalat det 10dubbla, och dessutom har ni ju nästan 18 månader på er :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH härligt, så fin sida, så avis men du måste ändra till svart färg så man ser vad man skriver när man komenterar ;) Jag vill hoppa, å jag hoppas verkligen inte du hoppar den 29juli HAHA men nästa sommar eller när du e 25 så e jag på! kram

2010-03-24 @ 19:09:01
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå, va läckert. Jag har ockå alltid drömt om att hoppa fallskärm. kanske blir jag den lyckliga att få följa med dej, man vet aldrig ;)



Kraam

2010-04-09 @ 09:16:48
URL: http://zandry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0