Ny kamera!!

I torsdags så trallade vi iväg och köpte en för tidig födelsedagspresent till mig, en ny kamera! åh så roligt! En blå casio exilim, liten och perfekt. Dock inte den bästa kameran men so what? Så nu kommer det förhoppningsvis upp bilder på både bloggen och facebook, bland annat av Anne-maries födelsedagsfest igår och Eddies systers 25års fest med 80-talstema ikväll.

En fest med 80-talstema har jag aldrig vart på innan. Jag ska använda ett neon-orange linne med kjol och vita benvärmare på klädfronten. Jag har köpt ett par turkos-fula sandaler, 80-tals lila "skärp", gröna megaörhängen, ett blomdiadem och 3 st rosa jumbo-plastarmband och en mörklila väska på accessoar-fronten. Självklart turkos ögonskugga också hahaha. La mer pengar på acessoarer än kläder eftersom man kanske kan mixa det med sina vanliga kläder igen (är dock väldigt tveksam till det med tanke på dom färgerna hahahaha). Oavsett ska det bli spännande att se alla "galet" klädda och färgglada haha

Idag har jag och Eddie vart på stan och solat och glassat. Med glassat menar jag självklart att vi köpte en mega-megastrut. Helt galet mycket. Det var 4 kulor, grädde, sylt, mjukglass, topping och strössel haha. Jag var mätt efter 1/3 av glassen så det var helt enkelt FÖR mycket, hur det nu kan bli det. Jag blev illamående..:P Det hjälper nog inte att vi endast ätit smörgåstårta idag också (förutom mega-glassen då) Blev bjudna på smörgåstårta både till frukost och nu till middag... Sen har jag hört ett rykte om att det som ska serveras ikväll är cheesecake i mängder... jag kommer må underbart ikväll.. (och då är jag ändå nykter hahaha)


Ha det kul ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ooh..:D då kanske det kommer upp en bild på magen?;D

2010-07-10 @ 11:52:52
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Anna

skriv din email adress så fixar jag det ;) såg magen på facebook ;) en sån söt bula! :)

2010-07-10 @ 20:27:56
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej:) Kolla gärna in min nya, växande sex och kärleksblogg. Den har massor att erbjuda inom sex, kärlek och fantasi. Jag har en massa kategorier som för honom/henne, veckans sexställning,tips, relation, noveller och en massa mer. Har även kategorier där läsarna kan vara delaktiga.



Har även en del diskussions ämnen och frågor&svar:) Skulle vara jätte kul om du kollade in den lite. Bloggen är till för att hjälpa och för att ge en rolig och skön läsning :)De flesta ogillar reklam, men vill som alla andra i början ha en chans att få synas jue:)

2010-07-10 @ 22:07:12
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0