En himla rolig månad

Har detta varit =) Det brukar alltid juli vara, men det är klart, då så fyller jag ju år också haha

Det har hänt en hel del och en del är allt fångat på kort som jag tänker lägga ut nästa gång.

Min kusin har haft 30årsfest, sen har det vart 2 25-årsfester, en hel del minigolf och mycket grillning, taklagsfest, mer kalas och annat stoj och stim (kan inte livet alltid vara så här?) och än är ju inte månaden slut =) Om 13 dagar fyller jag ju som sagt år också och då kan det ju inte bli annat än att kalas-bra (haha ja har så rolig humor), det kan ni inte bara missa haha

Idag har det vart minigolf på hedens nya äventyrsgolf, bad i fontäner, en massa glass och marknader och nu ska jag allt laga till lite bakad potatis (kycklingen ligger på grillen), sen ska vi ta ett kvällsdopp i bergsjön (ja, sjön alltså, inte stadsdelen). Det blir årets första för både mig och eddie och lajka så det ska bli kul och efterlängtat! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ojoj! Ni väntade länge med första doppet må jag säga :)

2010-07-13 @ 09:49:47
Postat av: sofie

Låter fantastiskt härligt, hur var badet? kramkram

2010-07-13 @ 16:05:50
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Myzan

hoppas det blir ett bra dopp då! :) själva har vi badat flera gånger i år redan, underbart skönt! :)

2010-07-14 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0