Flyttat och internet (äntligen) inkopplat

Ja, nu är äntligen flytten färdig. Det gick ganska snabbt och lätt och alla lådor var uppackade inom 3 dagar. Usch, jag brukar vilja att allting ska bli färdigt redan första kvällen men nu tog det lite längre tid för att hyresvärden inte hade besiktigat lägenheten och vi kunde inte packa upp förrän då.

Lägenheten är ganska trång men det får gå så länge och nu när vi fixat tapeter till HELA lägenheten (ja, alla rum och hallen) blir det säkert kanonbra när det blir färdigt. Ska måla alla taken och lister också samt spraymåla alla dörrarna (men det får allt vänta lite). Kul att hålla på och fixa, jag älskar ju sånt. Synd bara att jag inte har så mycket kunskap så all tapetsering kan jag endast göra när Eddie är hemma. Som sagt, kul att göra iordning men det kommer ju ta lång tid för det är MYCKET att göra och lägenhetsskicket var f*rjävligt rent ut sagt, ursäkta språket.

Så, när kommer ni och kollar in nya lyan? :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker den e toppen å den kommer bli kanon fin med de nya tapeterna! :d kram

2010-02-14 @ 12:19:38
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: TinA

så fort som möjligt :D mysigt att ni får "inreda" det lite själva, blir ju lite mer personligt då :)

2010-02-14 @ 17:38:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0