Fika med grymma Alex!

Började dagen med att dammsuga och tvätta golvet eftersom Lajka var med Eddie på jobbet idag. Kul för dom båda men usch så ensamt det var här hemma, ingenting jag vill göra till en vana. Älskar att Lajka är med mig på dagarna och det är så tomt utan henne. Nä, inget mer jobb för lajka ;)

Det positiva var iaf att jag kunde dammsuga och tvätta golvet (som sagt), dammsugning gör jag ju varje dag men det var säkert 3-4 dagar sen sist jag tvättade golvet så det var verkligen välbehövt. Och eftersom Lajka är inne i sin fällperiod spelar det ingen roll hur många gånger man dammsuger så ser det lika dant ut en timme senare. Idag har det sett fint ut i 8 timmar iaf. Tummen upp för det!

Alexandra kom också på fika/lunch idag och det var så kanontrevligt! Alltid lika kul att prata med henne :D Det får vi allt göra om oftare. Jag skulle bjudit på kycklingsallad men kycklingen såg inte alls trevligt ut när jag skulle marinera den så vi fick byta planerna och jag satte brödet på jäsning så fick det bli fyllda minibaguetter istället. Massor mums blev det med köttbullar och rödbetssallad, räkor med majonäs, ost och skinka och potatissallad med rostbiff. Självklart en massa grönsaker också. Herregud vad vi åt, är väl antagligen mätt till imorgon.

Nu kommer snart mamma så nu måste jag gå på toa innan. Hej!

Kommentarer
Postat av: TinA

Vad mysigt ni måste ha haft det :D och mycket mat! :P



sv; ja jag har funderat ett tag att ha en "designskola" typ, om det ger nåt intresse =)

2010-02-20 @ 12:13:07
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter verkligen kanon trevligt :D nästa gång kommer jag när kycklingen ser bra ut ;) kram

2010-02-20 @ 15:14:09
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: TinA

svar: Haha, faktiskt oftast runt tio-tiden :D asgött ;) När brukar du vakna?

2010-02-24 @ 19:47:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0