All kärleks dag!

 

Alla hjärtans dag. Kommersiellt? Javisst! En helg som påhittats av handeln för att tjäna mer pengar? Jajamen. Men det gör ingenting alls tycker jag. Tycker det är kanonmysigt att det finns och kul med alla hjärtan överallt. Jag som älskar hjärtan och tycker dom är mycket fina ser dom plötsligt överallt. Förutom dom så är det fina lampor och tavlor över hela stan. Det gör en verkligen på bra humör och sätter färg på den normalt rätt gråa vardagen så tummen upp för denna dag!

 

Själva ska vi till Eddies föräldrar idag och ha Allahjärtansdag-middag och "flyttade" därför vårt firande till igår istället så för oss känns det lite som att dagen redan har passerat. Vi åt frukostbuffé på café, hade en dag på stan med tusen affärer och timmar av ögonshopping, god middag och trevligt på kvällen. Vi firade alltså inte speciellt mycket men tycker inte heller det behövs.

Hur firar ni alla hjärtans dag?

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter ändå mysigt tycker jag :D det är mer firade än det blir här HAHA jag firar hos mamma å pappa jag ;) vi ses snart då, kramkram

2010-02-14 @ 12:18:05
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: TinA

Låter mysigt :) vi har haft en alla hjärtans helg istället, vart jätteskönt :) ätit vad helst för mat vi velat, gjort vad vi velat osv. :)

2010-02-14 @ 17:49:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0