Så hungrig!

Inatt har det inte blivit mycket sömn, inte för de "vanliga" problemen utan för att jag varit vrålhungrig.

23.00 Korvmacka (jag hatar att äta sent på kvällen)
01.00 Börjar bli sugen på pizza men det har jag såklart inte hemma så det blir spagetti och köttfärssås (Övertygad om att eddie ringer psyk om han skulle vakna)
02.30 Hungrig igen, nudlar och tacochips (Helt sjukt!)
04.10 Går upp och kollar på allvar om det finns någon nattöppen pizzeria som har hemkörning. Det gör det inte... (Det borde det göra, kanske en affärsidé?) Eddie vaknar och är också hungrig. (Vi äter ALDRIG på natten) Ytterliggare än korvmacka
05.30 Gör frukost till eddie och tar lite gröt själv (Men fortfarande sjukt sugen på pizza)
06.59 VRÅLHUNGRIG och vill inget annat än att ha en kebabpizza med vitlökssås. Har precis druckit en himla massa för att se om det är törstig jag är. (Det är det inte, magen vill ha mat)


Helt sjukt, jag har aldrig vart med om det innan. (Fast det var nåt liknande nyårsnatten/dagen-06, då åt jag också konstant). Okej att jag är gravid men detta är ju bara löjligt. Jag hoppas verkligen inte att det fortsätter såhär resten av graviditeten, stackars dom som har det såhär hela 9 månader. Det är en hemsk känsla att vara vrålhungrig.. Och det är väl en sak att JAG är hungrig som är gravid i v 39 men Eddie då? Han berättade att han drömde om mat och vaknade många ggr över att han var hungrig.

Oerhört knepigt. Undrar om det var något konstigt inatt (fullmåne?) Eller om det bara är rent psykiskt. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Emy

Det hände nog alla par där man heter Eddie och Lina=P tihi fått pizza nu då??

2010-08-31 @ 12:37:47
URL: http://eemys.blogg.se/
Postat av: bambam

Knasbollar :)

2010-09-01 @ 11:11:22
URL: http://blog.techfreak.se
Postat av: sofie

Du e gravid å han e sken gravid hihihi riktig pappa det.. Jag förstår hur det känns, e så jobbigt!! Hade nog det problemet mer när jag gick på cortisonet än under graviditeten men man åt som en häst!! hihihi kramkram

2010-09-04 @ 07:45:55
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0