Bilder på barnrummet

Jag borde skjutas!

Att jag inte uppdaterat på ett tag orkar jag inte ens försvara haha, det beror endast på lathet och inget annat, det kan jag lova. Tyvärr ingen bebis än (men det hade faktiskt varit en himla bra ursäkt att inte blogga) men att inte lägga upp dom lovade bilderna är ju helt oförlåtligt hahaha så här kommer dom.

Näjj den efterlängtade prinsen lyser med sin frånvaro och inte gör det saken lättare att allt är färdigt för honom nu. Barnrummet iordninggjort, sängen bäddad och kläderna är tvättade, torkade, strykna och inlagda i sin byrå och lajka har insett att det inte är hennes rum längre så nu är väntan oerhört lång. Dagarna går åt till att längta haha

Barnrummet har nu vart färdigt LÄNGE, och bilderna är tagna samma kväll som vi gjorde iordning det så därför ser det inte riktigt likadant ut nu. Vi har köpt en stor blå nallepuh-matta, en grönprickig skötbädd och lagt in en massa mer saker i fönsret åsådär. Men... vad tycker ni? :D


innan ni säger att klockan går fel så ska jag bara säga att nej det gör den faktiskt inte. Barnrummet BLEV färdigt 00.00, det är bara en himla bra blixt på. Här är skötbordsdelen av rummet. De 3 st tavlorna är nu fyllda med bilder och dom ska målas =)



Här är sov-delen :) Nu ser ni att det är svarta natten ute. Jag borde lära mig att gå och lägga mig!



En bättre bild på sängen. Säg nu inte att det absolut inte passar sig med en döskalle till en oskyldig bebis för det gör det visst. Det är Häftigt med döskallar, så det så! Min söta Lajban (den där mini-rottweilern sov sover i sängen och för övrigt det enda gosedjur jag har) ligger och provsover i sängen så den funkar bra även för en bebis. 



Ruskigt dålig bild där man inte ser så mycket men det är iaf ett par hyllor ovanför byrån, en ministereo och en stor byrå där i princip allt får plats, det är super!



Väldigt viktigt tydligen att visa att bilen är en FERRARI så ni inte tror något annat hahaha

Kommentarer
Postat av: Lisa

ni har gjort det superfint :) Där kommer bebisen att bo bra !

2010-08-11 @ 15:30:16
URL: http://misslizi.blogg.se/
Postat av: Anna

Super fint!! =)

2010-08-11 @ 15:39:14
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: TinA

HAha! Sängen är så jag och ferrarin är så Paul :D Kul att vi är så lika på vissa sätt :D



Vi har köpt lite prylar till er bebbe faktiskt, så vi får snart åka o träffa er så att ni får dom :)



ha det bra, Linimini och hälsa Eddie :)

2010-08-11 @ 15:49:21
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emy

Såååå fiiiint!!! Nu måste prinsen komma juh så man får se honom!!! Han kommer sova som en ängel och aldrig vilja lämna sitt rum=P

2010-08-11 @ 18:31:59
URL: http://eemys.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jättefint Lina, ser att det är inrett med Ikea :) Och ordning och redan, det syns verkligen att du längtar :)

2010-08-12 @ 08:29:52
URL: http://zandrie.blogg.se/
Postat av: sofie

det e så fint!! vad man längtar, måste verkligen vara kanon jobbigt att vänta när allt står klart, kramkram

2010-08-12 @ 14:50:29
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Emy

Näää klart det inte går att ta för många kort=) Har ni något namn än, eller det inte är bestämt??

Det är bara bra med mig, jag lever. Inget barn i sikte än=P haha

Allt bra med dig med??

2010-08-12 @ 19:12:43
URL: http://eemys.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad fint!! Ser fram emot bebisen!!

2010-08-13 @ 10:17:17
Postat av: Annie

Ååh vad fint det var här! :-) Tror bebisen kommer att trivas bra där! :-) När tittar lillplutten ut? Och hur är läget med dig? Kraam!

2010-08-13 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0