Storhandling på apoteket

Idag blir det ett kortare inlägg, det kan jag allt lova :D

Idag blev det först en (kort) promenad med Lajka för att sedan äta en fruktansvärd frukost hahaha. Man är van att äta havregrynsgröt och knäckebröd (man mår ju såå mycket bättre och är piggare och gladare hela dagen) och idag var både kaffet, havregrynen och knäckebrödet slut så det blev istället macka med en kopp te. Får ont i magen av för mycket vitt mjöl så jag var på dåligt humör hela förmiddagen haha. Sen var det morgonmöte på jobbet vilket var roligt, sen hade jag ett par timmar ledigt hemma och då åkte eddie med till stan så gick vi på sovrumsutställningen på rööshka museet och sedan spelade vi minigolf i stan. Det var "bangolfens dag" så första rundan var gratis. Perfekt ju! Med oss var Jenny och Tobbe :D

Vi hann också med en välbehövlig tur på apoteket med pengar som vi egentligen inte har, men som är otroligt viktiga. Konstigt nog går det alltid en väldigt massa pengar där. Vi köpte tandtråd, flourtabletter (ja, jag är rädd för tandläkaren, ja) ipren (annars får eddie en mycket jobbig vecka om en sisådär 3 v när det är dags för den obligatoriska röda kvinnliga veckan igen), alvedon, tandborstar till eddie (jag vet inte, men jag börjar tro att han äter dom till lunch eller något, en himla omsättning på dom har han iaf) hudkräm och tuggummi  

 Sen blev det ett par timmars jobb och nu är jag hemma igen. Blir tidiga dagar både imon och på torsdag så jag ska snart nana. Imon kommer emil och andres hit, var ju ett tag sen nu så det blir ju intressant men dom skulle tydligen komma sent på kvällen och jag ska vara i borås kl 06 på torsdag morgon så jag är lite fundersam om man hinner gå och lägga sig innan man ska iväg kl 05. Det märker vi allt!

Vi skrives imon!


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha galningar, du lär ju inte få sova.. Låter som ni haft en kanon dag :D Så kul med bangolf!! Håller med om apoteket, av någon konstig anledning så sticker det saldot iväg, en orsak kan vara deras prissättning HAHA å tandborstätandet har han från mamma ;)

2009-09-16 @ 22:30:45
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: madde

Ja det är verkligen dyrt, så himla tråkigt!! :(

men det är lite mysigt party eftersom man får prova och sådär :)

men visst är det dyrt..

jag tror oxå att man får mer typ finnar för den gräver på djuppet.. Emma sa att det kommer komma upp massa och att man måste typ hålla på en månad så försvinner det sen.. det kan nog variera lite oxå :) jag köpte bara något för läpparna.. men är sugen på mer men tänkte jag gör slut på allt man har hemma först.. :)

2009-09-18 @ 00:06:10
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0