Snedtändning

I torsdags åkte jag till Motala och vi brukar åka väääldigt tidigt (när man jobbar kväll och är van att gå och lägga sig runt 3 är det riktigt riktigt tidigt) så jag gick och la mig vid 23tiden och faktiskt somnade(!).

Vid halv ett kom emil hem till oss och skulle sova över. Det är bara det att han skulle skicka sms när han kom men istället så ringde han (och när man har telefonen under kudden är det svårt att skita i den) och herregud vilken snedtändning jag fick. Blev vrålförbannad; inte på honom utan på allt och alla och fick Världens snedtändning. Emil: Om du läser detta så förlåt, jag blev inte sur på dig utan på allt och alla hahaha. Visste väl att det skulle bli ett helvete om man inte sover nåt på natten eller så hahahaha. Resan upp gick iaf bra, men på hemvägen fick en annan köra för då tänkte jag sova innan man går på kvällsskiftet på jobbet.

Nu har jag lite rast innan jag börjar igen och då ska jag och eddie kolla på ett jobb till honom. Det är att byta golvisolering i hela huset. Tydligen skittråkigt och jobbigt men vi behöver ju pengarna så han får allt göra det ändå, men det går nog bra när han väl kommit igång :D om han inte hittar något annat som han trivs bättre med vilket hade vart kanon!

Kommentarer
Postat av: TinA

Good luck! =)

2009-09-21 @ 13:44:41
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0