Träningsvärk av Wii

From kl 09.15 idag är jag återigen arbetslös, arbetssökande, dagdrivare, soc-fall, soffpotatis, ja kalla det vad ni vill :D det känns både bra och dåligt faktiskt. SÅ(!) tråkigt att gå hemma och jag hoppas verkligen jag hittar något snart igen. Jag trivs verkligen verkligen verkligen med att jobba.. helst mycket och länge också men man ska också få betalt för det så nu till det positiva med att sluta jobba är att jag slipper (förhoppningsvis) oroa mig så mycket för pengar eftersom jag i princip fått betala för att "få" jobba och det håller ju absolut inte i längden. Men håll tummarna, ögon och öron öppna om ni vet nåt om nåt jobb - kan tänka mig i princip var som helst, är iaf öppen för förslag till (nästan) hela världen och sverige...tror jag

De senaste dagarna har vi samlat på oss lite Wii-saker. Vi skulle bara ha det en helg men vi har hittat ett jättekul och sjukt beroendeframkallande spel som vi både sitter slickade framför- Mario Party Galaxy. Vi spelar i omgångar och när den ena sitter och spelar skriker den andra brevid "akta dig! ducka! bakom dig!! skjut en gång till"

Varje gång vi tror att vi varvat det så öppnar sig en ny planet. Vi har i princip inte lämnat tv:n på 3 dagar. Det ska varvas! Det bara ska det! Jag som normalt är helt emot tvspel och tycker det är i princip slöseri med tid och gör barnen feta och tror att dom kan slå ner vem som helst är helt fast framför tv:n. Tänk så man kan ändra åsikter, bara sådär. Jag hoppas med alla mina tummar att vi får ha kvar konsollen tills det är varvat. Det är Eddies syster och hennes killes spel och dom KOMMER få tillbaka det, det kan jag lova så jag hoppas det blir varvat ikväll hahahaha

Vi spelar inte bara Mario, utan också Wii Fit. Det är inte speciellt jobbigt, utan mest kul att göra något annorlunda, den mäter ju verkligen exakt hur man står m.m. Och när jag säger att det inte är jobbigt menar jag inte Yoga-avsnitten i spelet. Jag och Eddie gjorde det tillsammans i 40 min och dagen efter kom vi knappt upp ur sängen. AJAJAJAJAJAJ säger jag bara. Inte trodde jag att man kunde få träningsvärk av Wii hahaha. Den som sägr att Yoga inte är någon träning tycker jag ska testa det!

Mors!

 


Kommentarer
Postat av: TinA

haha det hade vart kul o se er när ni fick träningsvärk o försökte ta er ur sängen :D:D

2009-10-20 @ 18:27:34
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

svar: haha det är bra lina, visa läkarna vad du kan ;)

2009-10-28 @ 14:51:26
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sofie

haha se där ja, härligt att det används :D vi ses ikväll, å vi håller tummarna på att ni får jobb, kramkram

2009-10-31 @ 14:49:13
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0