Full rulle

full rulle i helgen, det var verkligen välbehövligt då det har vart riktigt dåligt med det den sista tiden. Jag mår ju som allra bäst när jag måste stressa igenom dagen (har alltså mått skit de sista dagarna, därav inga inlägg. Har man inget snällt att säga ska man inte säga något alls). Denna helgen har vart kanon helt enkelt :D

Jag tänkte inte tråka ut er med allting men den innehöll bla 5-kampskväll, fika med alexandra, pizzabjudning (fredag), blev bjuden på pannkaksbuffé, namnkalas för william, middag hos mamma, krogen (inte bra) och hemmafest (lördagen) och igår var det allum, bakade i mängder, fika med morbror och anette, bakade lite till (nu har vi bröd till mars) filmkväll med alex och en massa "how I met your mother".

Allt detta var kanonkul men verkligen inte bra för tanden. Har man sängläge i 2,5 vecka finns det troligtvis anledning till det och det var bland det sämsta jag kunde gjort och får troligtvis en längre "sjukskrivning" men är man idiot så är man... kul var det iaf även om jag troligtvis får betala för detta länge.

Idag har jag iaf fått 3 goda nyheter, jag kommer få bidrag från kommunen, jag ska på arbetsintervju på flygplatsen om ett par veckor och jag behöver bara betala hälften från en STOOOR räkning vilket blir en tung sten som lättas från mig med tanke på alla tusen födelsedagar som börjar nu på lördag och slutar i slutet av januari och så julklapparna förstås.


På söndag ska jag börja pynta! :D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0