En vecka har gått...

Sedan tandoperationen vilket verkligen känns. Det börjar helt klart bli bättre nu, känns skönt :D Man lägger märke till en massa saker man inte gjorde innan som tex:

- Hur ofta man pratar
- Hur ofta man ÄTER
- Hur ofta man dricker
- Hur ofta man skrattar
- Hur ofta man åker på gupp i marken när man kör bil
- Hur ofta grannarna knackar på dörren
- Hur ofta lajka ska ut och göra sina behov
- Att en tandborste måste ha minst 2 cm munöppning för att kunna "göra sitt jobb"
och sist men inte minst hur beroendeframkallande värktabletter egentligen är... jag har abstinensbesvär haha


Nu har jag bestämt mig att jag ska lägga upp lite mer bilder här på bloggen så det blir lite mer intressant... tycker själv det är jobbigt att läsa mycket bloggar som inte har bilder så nu ska det iaf bli ändring på det :D

jag håller dessutom på att göra en "julbloggs-design" men det går sådär.. blir galen när ingenting hamnar där dom ska vara så jag slutar och tar inte upp det på 4-5 dagar och så kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle göra utan allt ser bara rörigt ut. Men till första advent ska det nog bytas blogg ändå. Det håller vi tummarna för! 


Kommentarer
Postat av: TinA

mina tummar är hållna! =)

2009-11-23 @ 22:14:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0