Ännu ett Wiispel

Ja, nu kanske ni tror att det enda jag gör på dagarna är att sitta framför tv:n och spela dataspel. Men nej, riktigt så är det faktiskt inte. Min wii-hysteri dämptes redan efter mitt förra inlägg men det finns ett spel som heter Wii My Fitness Coach som jag är jätteglad i. Mycket bättre (träning) än Wii Fit och herregud vad jobbigt det kan bli. Där kollar dom inte bara längd och vikt (BMI), utan också hjärtpuls, styrkeförmåga, kondition m.m och lägger upp ett personligt träningsprogram. Man kan välja mellan bla yoga, step, aerobics, bodypump och en massa annat. Det är ju kanon! Som att gå till ett lyxigt gym haha. Det riktigt negativa bara är ju att man får ju inte kontakt med någon annan person (förutom hon i rutan som hela tiden säger att jag är jätteduktig och att jag ser oerhört stark ut) + att det är en väldans massa störningsmoment när man är hemma. Det ringer i både dörr och telefon, nån (!?) kommer in och ut hela tiden och en hund som vill ha uppmärksamhet eller skäller när hon tror att jag fäktas med spökena hon inte ser. Jag föredrar nog ändå ett gym som man åker till om jag ska vara ärlig... men tills dess är det ju jättebra :D

Kommentarer
Postat av: madde

hahah ballt! kämpa på!

2009-11-04 @ 19:53:00
URL: http://madeleine-f.blogspot.com
Postat av: Myzan

Jo, sånt är alltid smart. Att köpa sånt man vet att dem vill ha, och vara ute i god tid också :)

Vi har funderat på gran, men tror inte att det blir någon då vi inte lär få njuta av den något vidare då vi ändå är borta de dagara.. Allt är bara bra med oss just nu.

Vet inte om vi ska till jul på lisseberg, skulle självklart vilja. Men inte säkert att pengarna finns (som vanligt).. nu när jag har köpt min pärla finns det ännu mindre ;P Sen fyller storasyster år 11 dec, så hon ska firas den helgen kring det datumet, helgen före det jobbar jag hela helgen.. Så man får se helt enkelt.. :)

2009-11-05 @ 19:07:41
URL: http://my01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0