Tvätt

Ja, jag hade med mig MASSOR med tvätt upp hit till örebroet. Har ju ingen tvättstuga där vi bor nu, det finns 25 tvättider i veckan på 39 lägenheter, alltså inte ens en i veckan per lägenhet och den behöver dom själva för att inte vända ut och in på underkläderna ett par dagar, uuuscch (vet att det finns folk som tar ledigt för att tvätta där). En hel del har ju egna tvättmaskiner, men det är ju långt ifrån alla. Så jag drog och släpade upp 4 maskiner tvätt, och jösses det var på tiden, tog mina sista trosor och min sista t-shirt idag. När jag väl la in allt i maskinen märkte jag ändå att det var otroligt mycket mindre än normalt haha, Eddie hade ju tagit med sig 6 maskiner till sina föräldrar också men det kändes inte i den knökfulla väskan när jag kånkade och drog:P


(Ja, vi tvättar enormt mycket varje vecka ifall ni undrar, betydligt mer än andra men vill man ha det rent så kostar det :D + att båda tycker om att tvätta, luktar så himla gott!! Absolut det bästa hushållsgörat)

På fredag ville älsklingen komma upp, superkul för mig för jag längtar ju massor men jag tror inte att han kommer tycka det är så roligt uppe så kanske bäst för honom själv om han tar sig en funderare (till:P) Men vill HAN träffa MIG så kommer jag inte ta ifrån honom den glädjen;)

Vet att du läser detta, och mitt batteri dog förut så vill bara säga :"Jag ska absolut fixa det, nu med en gång. Älskar och saknar dig också, puss min älskling, sov så gott"

Kommentarer
Postat av: TinA

Aw, sötnosar :)

2009-02-26 @ 11:00:10
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag är ledsen Lina, för att jag inte uppdaterar.. men det är inte lika roligt när man aldrig sitter vid datorn, för då måste jag skriva så mycket varje gång och det slutar med att det aldrig blir av.

Jag lever iaf, så det har inte ändrats sen senaste inlägget ;) Hade du kul i Örebro? Jag saknar det måste jag erkänna, ska ta mej en tur dit i maj hade jag tänkt, är lite dåligt med pengar nuförtiden, så man får planera långt i förväg.

2009-02-26 @ 19:37:41
Postat av: Anonym

Hur länge kommer du vara i örebro ?

2009-02-26 @ 21:33:36
Postat av: madde

Hej, kul att du är i Örebro, varför åkte du dit?? :D

Hur länge??



Jag har sökt sommarjobb..

Det är (tror jag) svara i telefon för A-kassan..

Utbildning i sthlm en dag och sedan jobba hela sommare. Men rätt gött, tror det var 18 tusen i månaden eller nåt! Intervju imorgon, och tror man får svara i slutet på mars/början av april..

Men det kan ju vara gött att ha ett sommarjobb!

2009-02-26 @ 22:17:28
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: sofie

MYSIGT!!!! Jo då det har gått bra men jag kommer sova som en stock :D hur länge blir du kvar i fjärran stad? kramkram

2009-02-26 @ 23:39:08
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0