Simning

Igår var en superslapp dag, förutom att vi åkte och simmade på kvällen. Det var vääääldigt varmt i vattnet så kan tänka mig att det mer används som sjukgymnastik och relax istället för motionssimning. Trodde inte det skulle gå alls, men ett par längder blev iaf simmat, härligt!

Men! Jag kan säga att jag nästan blev dödad ett tiotal ggr där. Dom är ju livsfarliga i brickebacken. Dom simmade på VÄNSTER sida och rundade till höger istället för tvärtom som resten av sverige gör. Dessutom så slogs och sparkade dom och gav mig kallsupar. Allt för att dom inte fattade vilken sida dom skulle simma på. Otroligt!

Som ni nu förstår så överlevde jag (knappt) och ska snart iväg och träffa Elias på en kaffe

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: TinA

haha! tur att du överlevde simningen! :D annars har jag ingen o dricka kaffe med :P

2009-02-27 @ 11:40:50
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sofie

HHAHAhahahaha det är inte lätt... Tror dom att dom är i England eller och att det är vänstertrafik?? Simma lugnt ;) kramkram

2009-02-27 @ 17:57:19
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0