Party party

Igår var jag och jobbade igen. Det var några av samma personer son var med förra gången, men dom frågade lika vilt denna gången... vet inte om dom kanske har glömt bort allt? haha. Det var iaf roligare denna gången (även att lönen blev i princip noll). Det var en del personer som var underbara (boråsare självklart) så det tog en jäkla tid, kom dit halv 7 och var hemma runt 2 haha.

jag berättade att jag ville flytta till borås och dom var supertrevliga, dom gav mig en lista på bra och dåliga ställen att bo i, och man fattar ju inte hur det är genom att sitta och bevaka på hemnet haha. Det jag hade siktat in mig på var Hässleholmen, men alla tyckte det var en dålig idé för att det var borås svar på biskopsgården och ALDRIG igen att jag bosätter mig på ett sånt här område haha, så det var bra att få träffa dom. Så lurad man kan bli på bilder, det var ju superfina grönområden på alla bilder. Precis som här.. ack vad fel man kan ha!!
 
En av tjejen skulle hyra ut sin lägenhet i andrahand så jag ska dit nästa vecka och kolla på den :D Sen var det en tjej som var personalchef över ett avfallsföretag och skulle höra av sig om det blev lediga jobb.. Så kul när det totalt klickar med en grupp människor, ska iväg och fika med dom allihop efter lägenhetsvisningen, så kul! Dessutom var 2 av dom hörselskadade, så dom förstår ju, som inte "vanliga" människor kan =D kan ju inte bli bättre ;)

Jag vill till borås!! =D


hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: TinA

Gött med kontakter! :D Hoppas allt blir bäst till slut :D

2009-02-08 @ 14:42:36
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag håller tummarna för er :D Borås är jätte fint, hoppas att jobbet hör av sig, kramkram

2009-02-09 @ 13:16:48
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Myzan

Min helg har varit bra. Mulle har varit här och hälsat på. Jag håller med, Bolt var sorglig ;P

2009-02-09 @ 18:07:01
Postat av: TinA

Lina, Lina... jag försöker såklart få er alla att svälta, det är därför jag skriver äckliga historier om mitt döende fingers sår ;) haha :D

2009-02-09 @ 23:14:26
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0