Örebro

Ja nu är man i Örebro igen. Ska bli kul att träffa lite folk igen, men det känns lite som att gå tillbaka i tiden. Fast på ett bra sätt =D

Det var ett par personer som jag ville träffa när jag ändå var här, men som tyvärr inte ska vara här nu denna veckan. En är borta med jobbet och några skulle göra annat. Synd, så synd.

Det är verkligen knepit att man sakna någon så löjligt mycket efter 4 år tillsammans, och hunden ska vi inte ens prata om haha, gud vad jag saknar dom! Men dom har det bra där hemma tillsammans, ute och leker och har det bra! :D

Imon ska vi kika på IKEA, gillar att gå och trosa där, det är mysigt :D synd bara att man inte kan gå dit, nu när man verkligen kommit igång med promenaderna haha, får ta mig en promenix efteråt istället! hihi. På tal om det hade jag och Sofie jättemysig picknick i snön härom dagen, det måste vi göra om :D


Ja, idag vet jag inte vad jag ska skriva mer faktiskt :D ha det så bra

Och Tina, Snälla kom hit?? :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah ensamt? Jo det är ju det man saknar dom trotts att man ser dom så ofta.. Hur länge blir du borta? klart vi ska göra om nästa vecka? kramkram

2009-02-25 @ 11:54:17
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0