Burkmat

Ja, nu när man ska flytta får man hugga in på allt man har hemma i kyl, frys och skafferi. Idag var det skafferiets och burkmatens tur. Kändes superfattigt men imon blir det iaf riktig mat! Jag åt konserverade champinjoner, minimajskolvar och ravioli till middag och nu till kvällsmat bidde det 2 burkar tonfisk. Dom där burkarna har legat där i evighet, vet inte ens när vi köpte dom men det var troligtvis ungefär vid den tidpukten vi flyttade in haha. Dom gick ändå ut om några år och dom smakade okej så det var säkert ingen fara... Kan ju inte påstå att jag gillar burkmat direkt men nu dröjer det till nästa flytt innan ja behöver äta det igen... fattar egentigen inte varför jag köper det, det är väl sånt man "ska ha hemma"

Ja, med detta inlägg ser ni klart och tydligt att jag inte har nåt bättre att säga

Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha det låter lite "torftigt" men det är ju så man får göra ibland.. hoppas ni fick god mat idag :D kramkram

2009-02-10 @ 17:47:34
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Madde

gött att du gillar Borås!!

Flytta dit med mig sen då! :D

2009-02-12 @ 16:44:32
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad har du för planer på alla hjärtans dag?

2009-02-12 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0