Playstation

Usch usch usch vad tråkigt! Sånt här passar inte mig. Att vara ledig alltså... eller ja, hemma på dagarna iaf. Herregud, vad tråkigt! Varför jobbar alla dagtid för??? ge mig tips på att underhålla mig själv. Sofie sa att jag behövr slappna av och att man vänjer sig. Hoppas det går fort! =)

I helgen tyckte jag att jag gjorde en bra affär. Ända sen där där buzzreklamen (ni vet den när tungan och munnen hoppar ner från ansiktet när dom trycker på knapparna)så vill jag ha det. Det ser så kul ut, och jag ville prova. Sen är singstar kul... och sims. jaja iaf nu ska jag komma till sak. Har tittat lite grann på begagnat Playstation 2 på blocket men allt kostar ju som fan. Sen kom Eddie och sa att jag kan ju kolla om jag får något för mitt gameboy och byta in det till lite cash och köpa ett begagnat PS. Sagt och gjord packade jag ihop allt gameboy-krafs med laddare och grejs och eftersom jag har en hel del spel (173 om man ska vara exakt) så blev det ju en del. Vi kom till Kapten krok och där sa dom att dom bara kan BYTA, alltså inte ge pengar. Jag tänkte "äh vad fasen, jag kan ju lika gärna satsa på PS2 här nu då"

Iaf det jag fick för min samling var:

En playstation 2 slim- konsoll med 2 kontroller
Minneskort
Chip-paket
Rengörings-kit
Buzz - spel med buzzers
Singstarmicar med 3 singstarspel
Eye-toy kamera med 3 spel (som wii typ)
Da Vinci Koden
Arkiv X
4 bilspel som jag inte har en aning om vad det heter, det är Eddie som ville ha dom
Sims
Sims Bustin Out
Crash Racing
Tekken
 (ett XBOX- spel också)
Sen var det några andra grejer som eddie tog

det enda som blev begagnat i slutändan var ett av bilspelen och Arkiv X-spelet.. För detta betalade vi 42:- En ganska bra affär tycker jag faktiskt.

Nu kanske ni tror ja är världens tv-spelsnörd som har köpt 173 spel till mitt DS, men nä så är det inet riktigt. Detta är tack vare en knepig arab som bodde på lanzarote för några år sen. Han sa att han skulle köpa allt jag ville ha och då sa jag på skämt att jag ville ha Ett nintendo DS och alla spel som fanns till den. Dagen efter fanns det en stor låda utanfr mitt hotellrum med 171 spel (de andra två köpte eddie till mig senare) och en lapp där det stog "God Morning Sweetie. This was every game in the store, is it okey? I think your mom is going to kill me if she see this, but you deserve everything. I hope I see you again. Love Ali"  Iaf det är han som har bekostat mitt nya Playstation, det var bra!

Jag skriver mer sen! Hej

Kommentarer
Postat av: TinA

Jisses, kvinna. Vilken arabisk man du träffade. :) Han var inte kejsare eller nåt? :D Mycket bra affär blev det iaf. Kul! :D

2008-10-13 @ 18:20:05
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha där kände du en del , om man ändå kunde göra en så bra affär . det är ju bra att det grå bättre mellan dom två då :) när skulle ni komma upp till örebro ?

2008-10-13 @ 18:57:33
URL: http://thelifeofmojje.blogspot.com
Postat av: suzi

Jäklar vilken bra affär du gjorde :P Den där araben hade du en jäkla tur med ;P Nästa gång om du nu träffar han någon gång mer får du ta nåt ännu dyrare :P kram

2008-10-13 @ 19:26:42
URL: http://tizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0