Svårt med rubriker..

Måndag, tisdag, onsdag! Så länge har jag nu vart sjukskriven och det är så fel att man kan må så bra trots att man gjort så fel. Det som är ännu värre är att eftersom känslan av att må bra är så härlig vill man ju gärna att det ska fortsätta så. Med andra ord: Säga upp sig. Och jag försöker trassla bort dom tankarna för jag kan inte det, innan jag har ett nytt. Ja visst jag har sparade pengar till boende och sånt (eftersom mitt nuvarande jobb betalar så lite behöver man även sparpengar) men dom försvinner ju sakta men säkert också, och det skulle ju inte vara roligt om dom skulle ta slut, och jag inte hittat ett nytt jobb ännu då blir det att flytta till någon annan. Nån som har förslag på jobb?

Det känns bra att ha kommit igång med träningen iallafall. Det har inte visat sig på vågen eller måttabellen ännu men det här är väl 8:e eller 9:e dagen än så länge så jag kanske inte riktigt kan räkna med det ännu hehe. Dessutom tränar man ju inte varje dag heller, får nog lugna ner mig lite.

Vet ni vad jag saknar? Tjejträffarna, asså att man är nåra tjejer som sitter å tjötar å äter å dricker och bara... umgås. Det är jättekul med alla killarna också, men det är något speciellt om man är bara tjejer. Man kanske skulle ordna en förfest med bara tjejer så får killarna iväg på egna förfester hehe.

Det är många sms som kommit in om att jag ska lägga upp bilder på bloggen så blir det roligare att läsa, men tyvärr går inte riktigt det. Min kamera sover så gott hos Jenny än, glömt att hämta den varje gång. Dessutom är hårddisken sönder så kan inte heller ladda upp "gamla". Men det kommer, jag lovar. Vill även byta färger igen så det blr lite lättare att läsa, men det är ju SÅ många koder överallt så jag hittar inte dom koderna jag vill ha, och man blir irriterad haha. 

 Det är så synd att det är så lite folk som är hemma på dagarna, hade vart kul att äta frukost med någon, det är inet kul att äta ensam haha. Madde, om du är ledig nån DAG så kan vi frukosta;)

Kommentarer
Postat av: Maddde

Tja!!

Jag är inte ledig någon dag nu, resten av Oktober! :( eller vi ska inte vara i skolan, men skriver på vårat ex-arbete!

Men efter det är jag säkert ledig många dagar! :P:P



Älskar oxå tjejkvällar!

2008-10-09 @ 12:44:44
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: Madde

Tre kärlekar har jag för mig att den heter :P

2008-10-09 @ 12:48:03
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo, det har du rätt i men köpte kort där innan sommaren för att en annan kompis å jag tränade men det blir inte så längre, men det gick bra att täna själv :D kram kram

2008-10-09 @ 13:42:23
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är hemma hela dagarna måndag-torsdag. Och gör ungefär lika mycket som du..utom träning då:p

2008-10-09 @ 14:19:40
Postat av: Lilja

Hej hopp. Såg att du hade en blogg och kikade in :) Lite mys att kolla vad du har för dig, hehe. Det va sjukt kul att träffa dig hos Jenny sist, tycker vi borde göra om det. Läste om tjejkväll, jag är helt med om att man behöver det mer! massa mer. Vi borde dra ihop några och mysaaaa :) KRAAAAAAAAAAAAAM

2008-10-09 @ 15:07:08
Postat av: Lina

Men hej Lilja! Vad roligt att du har läst, hur fick du reda på att jag hade blogg? japp hör av dig om du ska ha tjejkväll;)

2008-10-10 @ 10:02:13
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sant, inte så vanligt å Eddie har la inte varit någon favorit dirket, villket han nog kan ityga men mn kan ju inte annat säga att han är snällå ni två ihop, då blir de inget snällare :D Ta hand om Er å Ozzy.. Jo, jag längtar med efter att flytta men det e ju ingen ide om det inte e någt vidare.. Vi får ju inte reda på fören i december om Jimmy har kvar jobbet, lite vanskligt.. HAhaah jädra husärd, grinig å jävlig..Nu ska jag hem sova snart :D kram kram

2008-10-11 @ 06:20:51
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Lilja

hehe, såg det på msn :) jaa det ska jag absolut göra! Kräääm

2008-10-13 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0