Läs längst ner...

Det är många som sagt, klagat, frågat varför, eller blvit sura på att jag inte har någon presentationsbild på min blogg. Jag ska berätta varför. Det finns ett enkelt svar: Det finns helt enkelt inga bilder på mig!! Jag har inte en enda bild på mig själv på datorn. Det finns ett fåtal på hårddisken men den är sönder. Tyvärr, ni får helt enkelt blunda och titta på bilden ni har i huvudet! När det gäller resten av bilderna så sover fortfarande min kamera hos Jenny, har hela tiden glömt den där och hårddisken är som sagt sönder så jag kan inte ta "gamla" bilder heller. Men det kommer. Lugn bara lugn!

Jag förstår inte varför man alltid ska ha rubrik. Det svåraste är ju att komma på någon bra rubrik. 

Bara för att jag inte har någonting annat att göra så tar jag såklart en berömd lista:

Namn: Lina Bergström
Ålder: Hemligt. antagligen yngre än du
Gör just nu: Denna lista
Ska göra ikväll: Jobba..
Känner för: att träna bodyvive
Vill ha: Pengar
Vill umgås med: En o-sur människa :D
Dagens mat: Champinjonfylld kyckling med sparris
Dagens dryck: Vatten och kaffe troligtvis
Är du bra på att rita: Verkligen inte
Är du en bra lyssnare: Haha, bokstavligt talat eller?
Är du en bra partner: Nej absolut inte, jag är hemsk. Jag städar pedantiskt ena veckan för att skita helt i att städa nästa. Jag får utbrott och är otrevlig på morgonen innan frukosten. Jag har ett behov av att klaga och jag vill flytta hela tiden. Men annars så..
Dagens negativa: Orka Norstat
Dagens positiva: Jag har fått nytt jobb. Börjar på Ingmar Johansson på söndag



 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis! Gu vad kul..:D Måste kännas hur skönt som hällst, vad ska du göra där då? Ska jag sicka en bild på dig till dig? kram kram

2008-10-30 @ 16:43:04
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men gu vad bra :D Då tjänar d mer än mig :( Låter som ett jätte kul jobb, det hade jag oxå kunnat tänka mig ;) Det är skönt att höra att det löser sig Grattis!! kram kram

2008-10-30 @ 21:55:17
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-30 @ 21:59:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gokväll :)

Vill du få ett gratis presentkort på 150 kr hos KICKS eller Make Up Store? Då behöver du bara bli medlem genom denna länk och börja samla poäng:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



Poängsamlande och medlemsskap är självklart gratis! Det är viktigt att du blir medlem genom just denna länk, då jag tjänar poäng på att värva dig :) Så det skulle jag verkligen uppskatta!

Ha en bra kväll!

2008-10-30 @ 22:16:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0