UNDERBART

Jag har precis gjort en viktig upptäckt - statistiksidan! När man loggar in på blogg.se och ska skriva sin blogg finns det ju andra funktioner som jag gett f*n i i ärlighetens namn. Nu kollade jag för skojs skull igenom dom och hittade statistiksidan. Det gjorde verkligen min dag! Jag såg att det har vart 26 personer som kollar min blogg dagligen. Vissa kollar upp till 5 ggr per dag. Det måste betyda att jag uppdaterar allt för sällan? En dag var det uppe i 32!! (weei) men det var nog en slump. Tack iaf alla som läser men jag måste säga att det är fasligt lite kommentarer för att det är 26 personer , så folket- visa er! Ni kan kommentera om allt mellan himmel och jord: Vad jag ska ändra på eller skriva mer om, berätta vad ni gjort under dagen, Berätta en rolig vits ni hört eller vad som helst. Ni kanske har många fler besökare men det skiter jag i det gjorde iaf min dag!


Jag tittar ganska lite på tv, men idag var tv:n på för att Eddie glömde den på när han gick till jobbet och det första jag ser är Riesen-reklamen, ni vet den där byggledaren som åker i bilen å sådär. I allafall så är jag JÄTTESUGEN på riesen-kolor oh det har jag varit sedan jag vaknade. Jag tror inte ens jag tycker om Riesen. Och dessutom är det en ganska tråkig reklam. Snacka om att vara påverkad av reklam haha. Ska nog aldrig sätta på tv:n när det är tvshop höhö. Nä då, oftast går det bra, men det var en knepig känsla att bli sugen på något man tror man inte tycker om. Dumma reklam!

Jag vet att det blr mycket jobb-snack här på bloggen men mitt stora intresse är att drömma om annat jobb (nä såklart inte) men jag tänkte iaf berätta att jag ska på arbetsintervju nästa vecka som huvudtekniker på renova. Tydligen ett "jobbigt" jobb men väldigt bra betalt. Det negativa är att det är utomhus och vintern kommer ju nu... ja, ni fattar ju själva, men det ska bli intressant och ha en arbetsintervju utomhus även om jag skulle tacka nej till jobbet.

För att inte någon ska bli uttråkad så avslutar jag nu med att tacka Zandra för tipset av bloggkoll. För er som inte vet är blogkoll en sida som håller koll på ALLA ens vänners bloggar. Man blr medlem där och när man loggar in så ser man direkt när någon (eller några) har uppdaterat sin blogg så slipper man surfa runt på miljontals olika bloggar (och dom ändå inte har uppdaterat hehe). Mycket bekvämt och praktiskt. 


Tack och hej, leverpastej   

Kommentarer
Postat av: Erik

Klart man läser din blogg, sötnosen! Lycka till på jobbintervjun, det kommer du klara galant!

2008-10-02 @ 12:12:54
Postat av: TinA

TinA är din favoritläsare (A) :)

2008-10-02 @ 12:20:25
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj! Jag får väl visa mig då, då. Ses vi på lördag kväll? Då ska du få en minipresent av mig ;)

2008-10-02 @ 12:29:58
Postat av: Sofie

Tack för tippset :D Vi får se vad det blir.. ibland hittar man något å ibland inte, har däremot fått dille på benvärmare så något som jag kan ha till det tänkte jag hahah men jag kanske bli så snål så det blir ett ihopp kok av vad jag redan har, den som lever får se ;) såg att någon skrev att ni ska ses på lörad, ska inte du me till mamma å pappa på middag? kram

2008-10-02 @ 22:23:40
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: stina

hej;D allt bra?



Hur o vart hittade du det där? på blogg.se? (statistiksidan)alltså. man blir ju bra nyfiken själv;p

2008-10-03 @ 08:24:31
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Mattsson

fan vad kul vi hade inatt!! Jag ska ge dig riesenkolor haha, ha det udnerbar

2008-10-03 @ 09:42:57
Postat av: stina

japp;D vi har flyttat till Svenljunga : )

ni är i Göteborg eller?:)



aaah!! nu såg jag. trodde ingen läste min blogg. men OHMYGOD!!:p man blev lite små glad:p haha:p



2008-10-04 @ 18:38:32
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: stina

japp, rätt:p det ligger 4,5 mil ifrån ullared. 3 mil söder om Borås;p Min kära sambo är härifrån (Länghem, 1,5 mil härifrån). Men som det ser ut så vill vi båda bo i norrland sedan:D Umeå:) så jag tänker inte svika norrland;)



Aah, kna tänka mig att det är dyrt:S jobbar du ngt?

2008-10-05 @ 08:15:07
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: stina

hehe, jobb är alltid ett jobb:pJapp, vi har väl 10 mil till göteborg:p Njaa. men Emil o hans familj bor här nere. så ja. o Emil hade fast jobb. o jag sökte jobb här nere:p vi har en 3a:)



2008-10-05 @ 12:45:21
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahah tänka dig ;) jo jag måste börja å ag går ju ändå ut med ozzy mitt på natten så då kan jag ju lika väl spnga, jag har en runda runt ramberget som e bra :D kramkram

2008-10-06 @ 13:22:06
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0