örebros varningsskyltar

Motivationen till att skriva här bleknar mer och mer men jag får ta mig i kragen hehe. Det känns helt enkelt som att jag bara har negativa saker att skriva och då kan man istället vara tyst. Det lärde man sig när man var liten och det är ett mycket bra påstående tycer jag haha. För att göra en otroligt lång historia mycket kort: Det skiter sig mer och mer haha

Helgen gick oerhört fort, men det är väl en del av livet. Alla helger går ju riktigt fort. Började iaf fredagen med träningsförmiddag på gymet. Först lite drygt en timme i vattnet med patrik och jag var helt slut. Sedan gjorde vi en halvtaskig dusch, och satte på oss träningskläder för att äta frukost. Det var mysigt men kändes konstigt att äta frukost på gymet. Efter frukosten gick vi på en promenad för att sedan träna bodycombat. Combaten gick bra i ungefär en halvtimme då jag sneglar på mannen brevid mig. Det såg nämligen ut som om han skulle dö, jag var så orolig att träningen blev  halvgjord för att jag kollade på honom var tionde sekund. Patrik skrattade åt mig och sa att jag skulle bry mig mer om mig själv. Vid stretchningen tog jag ändå fram mobilen och hade tillochmed tryckt in 112 IFALL någonting skulle hända. 
För er som inte vet vem Patrik är, utbildar han sig till personlig tränare och han behöver "öva" och jag har inget emot att han övar på mig, jag behöver träningen :D men han är ganska i början av sin utbildning och är inte jätteduktig men det är alltid ett plus att få en träningskompis, även om det inte är varje gång (och att han är helt träningsgalen och vill att jag ska göra lika mycket som honom.) 

Efter min träninsdag kände jag mig så nyttig så jag gick hem till mormor och umgicks med henne. Hon bjöd på macka, kaffe och sockerkaka. Härlig lunch. 

Förutom min överdrivet långa beskrivning av träningen så inträffade faktiskt lite annat i helgen: Megastor hemmalagad pizza till 8 pers (jätteroligt), Några flaskor vin och ett par skålar humor, lägenhetsvisningar, lek"date" till lajka med en massa andra hundar i torslanda, beck (of course) och så kommer jag inte ihåg så mycket mer. 



För att avsluta detta innehållsrika inlägg tänkte jag visa en bild som jag tog i örebro en vecka innan studenten. Jag vet inte om dom anser att folk är dumma i huvet eller om folk faktiskt blivit arga för att dom inte sett tappan men ändå. Bildn är tagen med mobilen mitt i natten så glöm kvalitén, men kolla här: 



 

Kommentarer
Postat av: stina

Jo men precis, det är ju inte roligt att läsa ett ämne när man typ hatar /ogillar den som undervisar. Det funkar inte. Jag kan rekomendera vuxenutbildningen. Du kommer lära dig på ett helt annat sätt. Men det här med matten vet jag inte hur de gör. men http://miilllansblogg.blogg.se/ Hon verka läsa matte på komvux. Så fråga henne:)

2008-11-17 @ 14:55:32
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: TinA

haha! go, örebro, go :D härligt det ltåer med hemmagjord pizza. :) hoppas patrik är snäll mot dina muskler. :)

2008-11-18 @ 14:53:35
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: madde

hahhahaha NEJ! jag har städat. JA du kan sluta skratta.

Vi har visning på fredag och måndag sen får vi se vad som händer :P

2008-11-18 @ 22:19:11
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: TinA

Ja det var jättekul att ses lite halvspontant :) Er kundvagnssystem kommer jag förmodligen hädanefter följa :D Borde bli en lag!

2008-11-18 @ 23:52:21
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Jag är medlem i susnet.se/tjanster, så jag kan se alla ip-nummer som kanske syns oftare än en gång om dagen. :) och det är inte bara du som kollar min blogg ofta isf :P

2008-11-19 @ 20:14:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahah helt fantastiskt :D det är som skyllten som fanns på väg till mamma å pappa.. varning hög tant hahah

2008-11-22 @ 00:22:06
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0