Uttråkad

Idag är jag väldigt uttråkad, idag är det 1 vecka och 6 dagar som jag har vart arbetslös (om man inte räknar mallorca-tiden).. och jag tycker VERKLIGEN INTE om det. Idag fanns det många jobb på arbetsförmedlingen (vilket är ovanligt) men fanns såklart inga jobb att söka. Man ska ha en viktig högskoleutbildning på en massa år och sen en påbyggande utbildning på 3-4 år till och skulle man mot förmodan faktiskt ha det så ska man vara 25-35 och ha haft 10-15 års erfarenhet. Dom har pluggat så mycket att  mellastadiematten måste ha flugit ur huvudet.
 
Ikväll ska jag till en hobbyaffär och lämna av en hel del julkort som dom ville köpa in, kan sitta bra med lite extrapengar nu till jul så det är bara bra. Jag tar oförskämt mycket betalt tycker jag, och skäms lite, men när man tänker på materialkostnaderna och att affären ska ha 7% så är det plus minus noll. Jag har även nästlat mig in i deras affär en del, hållt kurser och så och jag vill att dom ska anställa mig. Jag vet att dom verkligen inte har råd att anställa en till person men jag ska göra så dom inte kan vara utan mig haha.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha vi får hoppas att det funkar :D Så att du får jobbet.. Det blir lite segt när man inte får lön att gå hemma, vi hörs å ses på lördag! kram kram

2008-11-26 @ 18:23:27
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad är det för jobb du har på G?

Haha aa jag kör danspass, det går sådär, men är äkligt kul!

2008-11-26 @ 22:54:17
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: TinA

DET är rätta takter, Lina! :D Se till att de inte kan överleva utan dig :D

2008-11-29 @ 22:31:23
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0