Problem?

Hm, konstigt. Min "bartender-kompis" Zandra sa till mig att det inte går att kommentera min blogg, men jag kan inte upptäcka något fel, jag har fått en del kommentarer och kan lämna meddelanden också.. Någon annan som har samma "problem" som Zandra? Förstår inte vad som är fel

Nu är lägenheten uppsagd.. Så nu är 1:e mars ett jobbigt datum haha. På måndag ska jag kolla på 3 lägenheter i borås, ska bli kul. Det är en av lägenheterna som är ruskigt billig, och delvis nyrenoverad, men saken är den att den är superliten till kvadratmeterna men bilderna visar att det är gott om plats i hela lägenheten. Vet inte riktigt hur det har gått till men det ska bli kul att kolla på iaf. Kanske en otroligt duktig fotograf, eller så haha.

Och, vad hände med vintern? Plötsligt över en natt blev det höst igen. Det vita på marken var helt borta och den supertjocka isen på svarte mosse var helt smält och vatten igen. Eftersom vattnet stog stilla så såg jag naturligtvis inte detta så jag kastade en stor pinne ett par meter ut i vattnet och lajka hoppade ett jättehopp och DÖK i. Isen var nu vatten och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Jag blev lika förvånad som hon, men jag hade väldigt väldigt kul haha.

Imon har jag inga planer, ska söka hundra miljoner jobb (nästan) sen är man upptagen varje helg och nästan varje vardag fram till nyår. Så här är det varje jul, med alla triljoner födelsedagar, julbord och fester. Det är så himla roligt men lite stressigt också. Mest stressigt är det ju för plånboken =)

Nu ska jag och vovven ta vagnen till Sophie och hennes hundar Lucky och Buddy och fika. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har inte mått så bra, läkaren sa att jag har magsår så nu var det löst haha ang. skriva inlägg så kan det bli så ibland man får trycka bort sidan å ladda upp den igen.. har mött på det när jag läst andras, det är som att sidan inte laddas upp rätt men det är inte ditt fel :D kramkram

2008-11-28 @ 17:16:35
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Zandra

Nu funkar det :) Måste ha varit min dator då..

Men du, jag läste nått om Borås? Whut?

2008-11-29 @ 13:46:38
URL: http://zandry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0