odd molly

jag ser precis på ett program där designern till Odd Molly-kollektionen intervjuades. Jag måste säga att i affärer så tycker jag att det ser helt okej ut men den nya kollektionen ser ut som söndriga lapptäcken hela bunten. Detta var det enda i kollektionen som var någorlunda okej.









Nu var det 7 dagar sedan sen jag tränade, usch vad hemskt. Det är ju en hel evighet. usch och fy för förkylnigar, men det blev iaf en långis med lajka och ska väl ut senare igen. Ska nog kunna träna nåt lätt imon hoppas jag.

Igår var 4 st sällskap här och kollade på lägenheten. Får förhoppningsvis något napp på annonsen, många som har svarat men det ska ju funka för alla också. Jag drog med mamma och kollade på en tvåa på 76 kvm i majorna igår, men den var fruktansvärt sliten och lite dyr.  Det var ett enormt vardagsrum och sovrum och ett pyttelitet kök. Ni som var hos mig när jag bodde i ettan på wasa i örebro och kommer ihåg hur köket såg ut? japp det är exakt samma, alltså otroligt litet.  Så den tar vi alltså inte, men det tar emot väldigt eftersom jag Älskar majorna. Det är ju där jag vill bo. Suck. Eddie vill inte följa med och kolla på lägenheter. Jag tycker det känns jättekonstigt men han tycker inte det spelar någon roll  vart i gbg han bor och inte heller hur det ser ut. Han tycker att om jag godkänt det kan han också bo där. Jag skulle nog inte kunna lita så på någon haha. Jag vill verkligen se hur min bostad ser ut, åtminstone på en planriktning innan jag flyttar in. 

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eddies attityd är det som behövs för dessa tider om man ska hitta en lägenhet... Du och jag och antagligen alla andra kan ju slänga oss i väggen =p

2008-11-11 @ 21:57:59
Postat av: Sofie

Ja, gör det :D hört något ang. lägenheterna? kram kram

2008-11-12 @ 17:58:47
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: M

Japp Cecilia passar bättre än november :P

2008-11-13 @ 21:28:48
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/
Postat av: sofie

hahah Men du kanske tycker den e bra ;) jag har svårt för skräckisar :D Hur går det med lägenheterna?

kram kram

2008-11-13 @ 22:34:25
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag håller tummarna för er :D Kan ni ha Ozzy nästa helg? jobbar fredag å lördagnatt,kram kram

2008-11-14 @ 16:18:53
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad synd, det hade jag gärna gjort :D hoppas det löser sig , vi höres,kram kram

2008-11-15 @ 00:17:07
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe den ör ju itne ens stylad:p men läs igen nu. jag har uppdaterat och svarat på din fråga:)

2008-11-16 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0