När puckot i en gör sig påmind.. på McDonalds

Igår (Eller inatt är det ju haha) så var det lite övertid på jobbet och alla var VRÅLHUNGRIGA efter dagens slut. Jag som inte ville slamra i köket och väcka eddie tänkte den smarta idén "McDonalds". Sagt och gjort, körde till Stigs Center och gick in på McDonalds, så här gick samtalet:

Lina: En cheesburgare
Expediten: Tyvärr dom är slut
L: Okej en hamburgare då (nu ökar min hunger- termometer tre grader till)
E: Alltså... dom är också slut.. tyvärr
L: En chickenwrap då (nu ökar även aggressions-termometern ett par grader)
E: Vi har McFeast om du vill ha =)
L: Nä, jag tar bara en muffis då
E: Det här börjar bli lite pinsamt, vi har McFeast, den är Jättegod
L: Ah, jag tar den då

Jo jag beställde McFeast, med sällskap desutom (Och Co) och min hungertermometer var i topp så slängde jag mig på första tuggan. Tänkte att jag hoppar över hamburgaren och går direkt på pommes friten istället. Jag nästan måttar 3 st och kastar i munnen och kom på varför jag äter så sällan på donkan. Jo, JAG HATAR MCDONALDS!! haha så jag var 61.- fattigare och fortfarande hungrig, det där går ju bara inte att äta. Men däremot ska dom ha credit för deras Muffins och Kaffe, supergott är det. Fika på mcdonalds är GOTT!!


Jag har fortfarande lite svårt med dom här tiderna. Är inte van att gå upp efter att posten har kommit, jag har alltid tyckt den kommer väldigt sent här. Att äta marmeladmackor 2 timmar efter min normala lunch, att behöva skrapa rutorna när man åker från jobbet. Allt det här känns mycket konstigt men jag antar att man vänjer sig med tiden hehe.

Många frågar hur jobbet är, och jag har till största del ett enda ord: Smärtsamt. Jag har löjligt mycket träningsvärk, kan knappt röra mig. Har mycket ont i lederna i händerna, känner helt plötsligt med reumatiker på ett helt annat sätt än jag gjort tdigare. Så om någon klagar på att jag har stavfel och att jag hoppar över mellanslag i detta inlägg säger jag bara "Jahopp:P" Det är faktiskt jobbigt med tangenterna. Jobbet är alltså väldigt väldigt fysiskt, men jag tror verkligen att detta  kan vara riktigt bra, eftersom jag inte hinner träna lika mycket som jag gjorde innan. Men arbetskamraterna är mycket trevliga, den biten är riktigt lyckad. Jag är den enda tjejen på nattskiftet och det har ja trivts ganska bra med, jag har egna toaletter och ett enormt omklädningsrum alldeles för mig själv men inatt ska en till tjej börja jobba, och det kanske blir kul=)


Nu precis i denna stund ringde en tjej från warehouse och ville att jag skulle komma på arbetsintervju som bartender. AAAAAH! Shit, nu gäller det att plugga drinkar till förbannelse igen, jag har glömt allt, inte kommer väl jag ihåg! Zandra, jag behöver din hjälp!! shit shit hit

Åh shit, barskolan-boken ska med ut nu när jag går ut med hunden haha

Kommentarer
Postat av: TinA

Hoppas alla kunskaper som bartender kommer tillbaka tids nog ;)



Danielle var det som vann, inte den hemska saken Jade. :P

2008-11-04 @ 18:07:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahahah mc e illa :D Gött med träning, du vänjer dig med tiderna, så som du vande dig efter att tag att vara hemma hahaha ha d gött tjejen!

2008-11-05 @ 00:57:33
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Myzan

jag fick spargriskatten och ngn skum grej man ska a i badkaret tydligen. han sa att du var med å valde den.

2008-11-05 @ 20:18:48
Postat av: TinA

TACK! :D Fast deet finns vissa "barnsjukdomar" ännu men det ska jag väl kunna bota med min tekniska hjärna! haha.. :P

2008-11-06 @ 20:23:43
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahaha allt för att jävlas.. vänta bara tills jag får min valp måndag till fredag :D kram kram

2008-11-06 @ 22:03:49
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0