Ge-kås

I tisdags var jag och gjorde gångarna osäkra på Ge-kås och som tur fick jag Tina med på mina bus på varuhuset. Det var jättekul att träffa henne, fast det var en kort stund. Det blir säkert längre nästa gång! Det var supermysigt med all julbelysnig och en himlans massa pynt. Gud, jag tror jag är kär i julen. Saknar "honom" den dag "han"  försvinner och blir överlycklig vid första advent då allt firande för "honom" (julen) börjar om.
 
Första advent är redan nästa söndag, oj oj vad det har gått fort den senaste tiden. Många födelsedagar kommer den närmsta månaden också, dessutom haglar fester och julbord så det rinner över. Jättekul, stressigt, underbart, fartfyllt och spännande, precis som vardagen ska vara men inte den bästa tiden om man har dåligt med pengar. Halvstressig period faktiskt. Jag som gärna hade velalt flytta in till något nytt innan jul, det skulle väl antagligen kännas som om allt verkligen skulle lösa sig till det nya året. Någon flytt blir det inte troligt detta året men det finns ju inget som säger att nästa år inte kommer bli bättre? 

Träningen idag gick inte speciellt bra. Jag hade ruskigt ont i huvudet och mådde illa. Jag hade helt plötsigt blivit en av dom som bara fjantar runt å flaxar lite med armarna som resten blir irriterade på. Jag är inte sjuk på något sätt, men det var inte den bästa dagen att sluta dricka kaffe på. Jag som alltid trott att beroende av koffein var total inbillning med bluff och båg. Där fick jag allt så jag teg. Nästa gång jag ska sluta dricka kaffe ska jag inte ha en hård träning. Så man lärde alltså sig något nytt idag igen. Spännande... 

Nu sitter vi och väntar på att sofie ska komma med sin hund Ozzy, och så kan helgfirandet börja!

   

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det finns mycket fint med Julen.. Tänkte fixa med det efter inflyttningsfesten, är sugen på Julskinka :D haha Tur att jag inte har så många som fyller år :D Tack för att ni väntade förlåt att jag blev så sen... Hoppas ni haft en kanon kväll! kram kram

2008-11-22 @ 00:24:32
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: TinA

Sluta dricka kaffe? :'(

2008-11-22 @ 12:25:43
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Jag har fått förslaget förut, men man vet redan att kuddarna inte tar skada av det så varför göra det, känns det som? man vill ju skada. ;) haha, nä jag överlever nog. just nu vill jag bara bli av med den plötsliga känslan innanför bröstet.



jag förstår då att du fick sluta med kaffe. det går inte ens att du kan ta en kopp om dagen eller i veckan? vem ska jag nu kaffe-fika med? :( okej, lite egoistiskt från mitt håll. men ändå. :)

2008-11-22 @ 19:45:19
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

aah:D

exakt 3,3 mil till borås : ) och ca 4,5 mil till gekås;) dårå?:D

2008-11-23 @ 20:28:41
Postat av: stina

Jasså! de va som rattans!:p jo, alltså jag kollade inte så mkt på jobb i borås. de fanns inte så mkt. o sedan är de bra mkt fler ungdomar så man får slåss om jobben i "större" stad. i små förorterna är det lättare:)

2008-11-23 @ 21:01:45
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: M

TACK! :D

2008-11-23 @ 22:04:05
URL: http://maddeannalilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0